Komunikat Starosty z dnia 24 stycznia 2022 roku w sprawie bezpośredniej obsługi interesantów:
W związku z kolejnymi obostrzeniami w zakresie COVID 19, a także koniecznością zachowania ciągłości pracy Urzędu Starostwa Powiatowego w Mielcu zalecam załatwianie spraw w pierwszej kolejności poprzez:
- kontakt telefoniczny – centrala (017) 78 00 400/500. Numery telefonów do wszystkich komórek organizacyjnych Starostwa znajdują się na stronie: https://powiat-mielecki.pl/ w zakładce KONTAKT;
- poprzez ePUAP (adres skrytki epuap: /4rb2gaa99s/SkrytkaESP);
- w formie korespondencyjnej- list tradycyjny;
- e- mail pod adresem: [email protected];
Zachęcam od korzystania z dostępnych usług cyfrowych. Interaktywne druki (PDF), edytowalne (DOC) do załatwienia danej usługi, dostępne są na stronie internetowej powiatu pod adresem: https://powiat-mielecki.pl/ w zakładce Wnioski/Formularze.
Osoby, które nie mogą załatwić spraw za pośrednictwem e-PUAP i za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej mogą pozostawić pisma na PORTIERNI.
1. W budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec, obsługa stron będzie się odbywać w godzinach urzędowania, w następujący sposób:
- Sprawy pilne, wymagające obecności w Urzędzie będzie można załatwić przy zachowaniu odpowiednich odległości i minimalnym kontakcie z innymi interesantami, poprzez wcześniejsze telefoniczne lub mailowe zgłoszenie sprawy do załatwienia. Załatwienie sprawy nastąpi w uzgodnionym terminie i w uzgodniony sposób.
- Interesanci będą wpuszczani do urzędu pojedynczo, zgodnie z kolejnością przed wejściem. Zasadą będzie obsługa jednego interesanta na każdym ze stanowisk obsługi. Zasada ta nie będzie obowiązywać osób, które ze względu na stan zdrowia nie są w stanie załatwić swoich spraw samodzielnie.
- Wszyscy interesanci zobowiązani są poruszać się w urzędzie w maseczkach ochronnych lub innym nakryciu ust i nosa oraz zachować bezpieczną odległość od innych osób. W urzędzie obowiązuje dezynfekcja rąk. Prosimy o przestrzeganie powyższych zasad, mają one na celu nasze wspólne bezpieczeństwo,
Obsługa interesantów odbywa się tylko na parterze budynku:
- Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru – pok. nr 2 (parter). Zachęcamy do korzystania usług online: E-USŁUGI – Geoportal Powiatu Mieleckiego udostępnianie danych z powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego https://mielec.geoportal2.pl.
- Rzecznik Konsumentów – pok. nr 7 (parter).
- Wydział Architektury i Budownictwa – pok. nr 5 (parter) Zachęcamy do korzystania usług online: E-USŁUGI – GUNB (Główny Urząd Nadzoru Budowlanego), link rządowej aplikacji do składania wniosków w procesie budowlanym: https://e-budownictwo.gunb.gov.pl/ .
- Wydział Ochrony Środowiska oraz Wydział Funduszy, Inwestycji i Gospodarki Nieruchomościami – pok. nr 3 (parter).
- Obsługa geodetów – obsługa zgłoszeń prac geodezyjnych – pok. 111 (I piętro).
2. W budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ulicy Sękowskiego 2b, 39-300 Mielec, Wydział Komunikacji obsługa stron będzie się odbywać w następujący sposób:
I. Poprzez system rezerwacji internetowej: http://www.kolejka.powiat-mielecki.pl/
Czynności związane ze zgłaszaniem zbycia pojazdu oraz nabycia pojazdu bez dokonywania jego rejestracji można dokonywać poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP, listownie tradycyjną pocztą lub złożenie dokumentów w Biurze podawczym. Zachęcamy do korzystania z usług online.
Przekazywanie wniosków, dokumentów i realizowanie e-usług w Wydziale Komunikacji w Mielcu – ESP PWPW | Elektroniczna Skrzynka Podawcza PWPWesp.pwpw.pl |
www.obywatel.gov.pl | „Zgłoś zbycie lub nabycie pojazdu (sprzedaż, kupno)„ |
Skrzynka Podawcza (EPUAP) Pozwala na przekazywanie korespondencji do Starostwa Powiatowego w Mielcu | korespondencję przekazujemy poprzez formularz „Pismo ogólne do urzędu” lub przez stronę obywatel.gov.pl formularz „Wyślij pismo ogólne” ( Adresat Starostwo Powiatowe w Mielcu lub adres skrytki EPUAP /4rb2gaa99s/SkrytkaESP ) |
Wnioski i formularze edytowalne | https://powiat-mielecki.pl/wydzial-komunikacji/pobierz-wnioski–karty-uslug-komunikacja |
II. Poprzez system rezerwacji telefonicznej:
- Rejestracja pojazdów, telefon nr: 17 78 00 424,
- Wyrejestrowanie pojazdów i zgłoszenie nabycia/zbycia pojazdu, telefon nr: 17 78 00 424,
- Odbiór stałych dowodów rejestracyjnych, wymiana dowodu rejestracyjnego, gaz, hak, dopisanie współwłaściciela, telefon nr: 17 78 00 447,
- Sprawy dotyczące praw jazdy, telefon nr: 17 78 00 429; 17 78 00 430.
III. Bezpośrednio w Wydziale Komunikacji na stanowisku obsługi Klienta.
W poczekalni Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Mielcu może przebywać maksymalnie 7 osób oczekujących na załatwienie sprawy.
Osoby zgłaszające się do Wydziału Komunikacji powinny być wyposażone w maseczki ochronne zasłaniające usta i nos. Ponadto zaleca się, aby przy wejściu do Wydziału zdezynfekować dłonie za pomocą płynu dezynfekującego z dozownika umieszczonego w korytarzu.
Przyjmowana jest płatność za realizację usługi w Wydziale Komunikacji gotówką, kartą płatniczą lub kartą kredytową w wpłatomatach znajdujących się na korytarzu lub za pomocą terminalu na stanowisku obsługi Klienta.