W związku z rozprzestrzenianiem się zakażeń wywołanych wirusem SARS-CoV-19 praca Urzędu Miejskiego w Mielcu ulega ograniczeniu, polegającemu na wyłączeniu z bezpośredniej obsługi interesantów w budynkach UM przy ulicy Żeromskiego 23 i Chopina 2. Przyjęcia interesantów w tych budynkach będą się odbywać wyłącznie po telefonicznym umówieniu spotkania.
Jednocześnie informujemy, że bezpośrednia obsługa mieszkańców w dalszym ciągu odbywać się będzie w budynku głównym Urzędu Miejskiego przy ulicy Żeromskiego 26. Dopuszczalna liczba interesantów przebywających w tym samym czasie w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż jedna osoba na jedno stanowisko obsługi.
Zalecamy załatwianie spraw samodzielnie, bez osób towarzyszących z wyłączeniem przypadków , gdy taka obecność jest konieczna. Przypominamy o dezynfekcji rąk, konieczności zakrywania ust i nosa oraz zachowaniu dystansu.
W celu załatwienia sprawy, o ile jest to możliwe, zalecamy kontakt telefoniczny lub drogę elektroniczną (mail – [email protected] lub e-PUAP)