Prezydent Miasta Mielca informuje, że postępowanie uzupełniające do klas pierwszych publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Miejską Mielec odbędzie się w dniach 25 lipca 2022 r. – 2 sierpnia 2022 r.
Elektroniczna rekrutacja uzupełniająca będzie prowadzona do szkół:
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Władysława Szafera w Mielcuul. Kilińskiego 3739-300 Mielec |
Szkoła Podstawowa nr 6 im. Żwirki i Wigury w Mielcu z Oddziałami Integracyjnymi i Sportowymiul. Solskiego 8 39-300 Mielec |
Szkoła Podstawowa nr 9 z Oddziałami Mistrzostwa Sportowego im. Władysława Jasińskiego “Jędrusia”ul. Drzewieckiego 11 39-300 Mielec |
Szkoła Podstawowa nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi im. św. Jana Pawła II w Mielcuul. Warneńczyka 2 39-300 Mielec |
Szkoła Podstawowa nr 12 im. Henryka Sienkiewicza w Mielcuul. Wandy 11 39-300 Mielec |
Szkoła Podstawowa nr 13 im. Jana Bytnara „Rudego” w Mielcuul. Łąkowa 6 39-300 Mielec |
Haromonogram rekrutacji określa :
ZARZĄDZENIE NR 1253/2022 Prezydenta Miasta Mielca z dnia 17 stycznia 2022 r. w sprawie określenia terminów przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego, w tym terminów składania dokumentów, na rok szkolny 2022/2023 do klas I publicznych szkół podstawowych oraz klas wyższych niż klasa I publicznych oddziałów sportowych i oddziałów mistrzostwa sportowego w szkołach podstawowych ogólnodostępnych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miejska Mielec.
Rodzice kandydatów wypełniają zgłoszenie lub wniosek na elektronicznej platformie Urzędu Miejskiego w Mielcu – MOJE MIASTO
Pierwszym krokiem po wejściu na stronę https://eurzad.um.mielec.pl// jest ZALOGOWANIE SIĘ PROFILEM ZAUFANYM, następnie przechodzimy na zakładkę MOJE KONTO – EDUKACJA – REJESTRACJA DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ, na której rodzic dokonuje zgłoszenia lub wypełnia wniosek o przyjęcie dziecka do szkoły.
ZAKOŃCZENIE PROCESU WYMAGA PODPISANIA PROFILEM ZAUFANYM PRZEZ OBYDWOJE RODZICÓW.
