Agencja marketingowa Momentalna wykonała na ulicach Mielca sesję fotograficzną z podobiznami kadrowiczów dla satyrycznego ASZdziennika
Karton wizytował Stadion, budowę Biblioteki, zajrzał pod Żabkę, na potyczkę na konsoli z młodym mielczaninem, następnie podziwiał mundialowe billoboardy, a także czekał na – w tym czasie darmowy – autobus MKS.
Jak doszło do tej wizyty? – Kulisy mieleckiej akcji ASZdziennika
Najpierw pracownicy Agencji Momentalna uratowali przed wysypiskiem karton z podobiznami piłkarzy. Po przechwyceniu go zadali pytanie w kilku społecznościach, co proponują – jaką akcję można teraz zrobić. Jedna z tych społeczności należy do ASZdziennika i redakcja wskazała, jakie zdjęcia chcieliby otrzymać.
– „Zgodnie z trendem marketingowym, jaki reprezentujemy (real time marketing, czyli nawiązywanie do bieżących wydarzeń) chcieliśmy momentalnie zareagować na sytuację wycofywania się marek z prezentowania podobizn kadry. Koncepcja sesji była już po stronie ASZdziennika, jednak nawet sam spacer po naszym pięknym mieście dostarczył dodatkowych pomysłów.” – mówi Krzysztof Tańcula, załozyciel Agencji.
„Nie wiedzieliśmy w jakiej formie zdjęcia będą umieszczone, nowym kontekstem sprawy stały się urlopy kadry i stąd pewnie takie przedstawienie tematu, że to wakacje w Mielcu. Cieszymy się, że mogliśmy rozsławić miasto” – dodaje Damian Jemioło z Momentalnej.
Karton ostatecznie trafił do szkółki piłkarskiej, gdzie zapewne będzie inspirował młodych sportowców.
O Agencji Momentalna
Momentalna to powstała w 2017 roku w Mielcu pierwsza w Polsce agencja Real-Time Marketingowa (czyli skupiona na trendzie odpowiadania na medialne wydarzenia w komunikacji marketingowej, akcji promocyjnych pasujących do trendów).
Prowadzi komunikację marketingową w internecie, nowych mediach, serwisach społecznościowych, wprowadza do firm innowacje marketingowe. Buduje momentalnie ładujące się strony www i sklepy internetowe. Wprowadza marki w erę wideo na żywo.
Więcej na www.momentalna.pl