W terminie do 30 września 2016 roku wszystkie organizacje samorządowe, pozarządowe, związki wyznaniowe i wszystkie osoby fizyczne działające i mieszkające na Ziemi Mieleckiej w Mielcu i Powiecie Mieleckim, mogą zgłaszać po jednym kandydacie żyjącym i jednym nieżyjącym do nowego osobliwego i wyjątkowego Odznaczenia „Pieczęć Zasług Obywatelskich – Sigillum Meriti Civilis” w oparciu o wzór zgłoszenia podany w Załączniku nr 3 do Regulaminu podając uzasadnienie swojego zgłoszenia.
Wszelkie zgłoszenia rozpatrywać będzie Kapituła powołana już imiennie przez Zarząd TMZM w porozumieniu ze Starostą Mieleckim oraz Prezydentem Miasta Mielec.
Skład Kapituły:
- Janusz Chojecki Prezes TMZM – Przewodniczący Kapituły
- Przedstawiciele wskazani przez Starostę Mieleckiego: Maria Napieracz – wicestarosta, Andrzej Bryła – Członek Zarządu Powiatu;
- Przedstawiciele wskazani przez Prezydenta Miasta Mielec: wiceprezydent Mielca – Jan Myśliwiec, Naczelnik Wydziału Spraw Społecznych i Zdrowia – Agata Ćwięka,
- Przedstawiciele wybrani przez Zarząd TMZM; Andrzej Talarek wiceprezes TMZM ; Zbigniew Wicherski wiceprezes TMZM; Andrzej Kobylarz skarbnik TMZM.
Kapituła apeluje o aktywne zgłaszanie kandydatów do tego bardzo prestiżowego medalu i statuetki, które wręczone zostaną po raz pierwszy podczas uroczystości z okazji uzyskania niepodległości w dniu 11 listopada 2016 roku, i będą wręczane każdego roku.
Janusz Chojecki/Prezes Zarządu TMZM / Przewodniczący Kapituły
Na zdjęciu: konferencja prasowa dotycząca Pieczęzi Zasług Obywatelskich – fot. Roman Trojnacki – Mielecki Fotoreporter.
Więcej informacji na www.tmzm.mielec.pl => zakładka Aktualności => Regulamin Odznaczenia „Pieczęć Zasług Obywatelskich – Sigillum Meriti Civilis”