Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Mielcu zakończyło proces wdrożenia elektronicznego systemu zarządzania Cmentarzem Komunalnym w Mielcu.
W ramach wdrożenia przeniesione zostały do systemu informatycznego dane z Ksiąg Cmentarnych oraz Ewidencji Osób Pochowanych. Wykonana została również dokumentacja fotograficzna mogił i powiązana z odpowiednimi grobami.
W związku z powyższym od dnia 24 lipca 2023 r. aktywna będzie internetowa WYSZUKIWARKA OSÓB POCHOWANYCH wraz z wieloma funkcjonalnościami jak: lokalizacja grobu, nawigowanie do cmentarza i grobu, zgłaszanie danych związanych z opieką nad grobem czy zapalaniem wirtualnego znicza itp.
Wyszukiwarkę uruchomić można poprzez adres: https://cmentarz.mielec.pl/
Zapraszamy do korzystania i prosimy o kierowanie swoich uwag o zauważonych błędach lub informacji uzupełniających o osobach pochowanych za pośrednictwem aplikacji (w karcie szczegółowej grobu – klawisz [Zgłoś błąd]) lub na adres e-mail: [email protected]