Od 8 marca do 4 kwietnia trwało głosowanie na projekt KŻ Orkan „Bądź bezpieczny na wodzie” w ramach akcji „decydujesz pomagamy”
Niestety pomysł Klubu Orkan nie zdobył uznania kupujących w TESCO, ale była to równa i uczciwa walk. Zwycięzcom z Mielca gratulujemy. Jednocześnie pomysłodawca akcji Decydujesz Pomagamy głosił konkurs na najlepiej zorganizowaną akcję promocyjną. Pięć z 450 dopuszczonych do głównego konkursu inicjatyw miało otrzymać nagrodę za najlepiej przeprowadzane działania promocyjne. 8 maja KŻ Orkan otrzymał e-mail następującej treści:
Dzień dobry, Z przyjemnością informujemy, że Klub Żeglarski Orkan Mielec zwyciężył w konkursie na dodatkowe działania promocyjne ,w ramach programu „Decydujesz, pomagamy!” Jury składające się z się z przedstawiciela Tesco, Fundacji Tesco Dzieciom, Agencji Garden of Words oraz Fundacji Stocznia wybrało 5 projektów, które wyróżniły się kreatywnością i zaangażowaniem oraz skutecznością swoich aktywności i tym samym otrzymają granty w wysokości 2000 zł. Przedstawiciele biura programu do końca tygodnia skontaktują się z Państwem w celu poinformowania o kolejnych krokach i szczegółach organizacyjnych otrzymania grantu. Gratulujemy i pozdrawiamy!
– Zespół „Decydujesz, pomagamy”
Znaleźć się w gronie 5 laureatów na 450 projektów i być ocenionym pozytywnie przez tak szerokie i zacne gremium niebywale cieszy. Świadczy to także o pomysłowości kreatywności i zaangażowaniu wolontariuszy związanych KŻ Orkan. W akcji brali udział:
Tomasz Foltman
– urządzenie i likwidacja ekspozycji
Teresa i Edward Małek
– ekspresowo zrobili „dzieciaka” do optymiasta
Krzysztof Woszczak – ratownik medyczny
– udział w audycji radiowej Pod Żaglami Leliwy gdzie opowiadał o zasadach bezpiecznego wypoczynku nad wodą

Mariusz Wiącek
– jako wszechwładny prezes KŻ Orkan znany z tego że ma być tak jak on chce. Z wysokości swojego stanowiska wskazywał co ma być zrobione.
To jest przykład na to że jak się chce to można w różny sposób zdobywać finanse na działalność pozarządową.
Kronikarz KŻ Orkan
2 komentarze
Witam! Chcialam zapytac jakie dokladnie dzialania promocyjne zostaly przeprowadzone? Na czym polegala ich kreatywność? I
Biorąc pod uwagę żenujący poziom konkurencji jasne było że ORKAN wygra. Ahoj!